Politica de Retur
1 Ne dorim ca produsele noastre sa fie pe masura asteptarilor clientilor nostri. Facem toate eforturile de a imbunatati constant calitatea produselor si serviciilor noastre pentru a raspunde cerintelor celor mai inalte standarde.
Prezenta Politica de Retur se aplica bunurilor comercializate de TIPART CANVAS SRL, CIF: RO45032584, Nr.Reg.Com.: J23/6212/2021, Email: tipart.studio@gmail.com denumita in continuare Comerciant, in cadrul website-ului https://tipart.ro
Orice reclamatie se solutioneaza in maxim 15 zile lucratoare, de la data primirii acesteia pe email: tipart.studio@gmail.com
2 Produsele disponibile la vanzare pe https://tipart.ro/ reprezinta tablouri canvas personalizate cu poza cumparatorului. Conform legislatiei oug-34-2014 art 16 pct.c, produsele de tipul tablourilor canvas personalizate cu poza cumparatorului intra in categoria de produse pentru care cumparatorul nu are drept de retragere.
"Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:" ...
“c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; ”
Exceptia de la aceasta situatie este reprezentata de cazul in care calitatea produsului este nesatisfacatoare din cauze imputabile Comerciantului
3 In cazul in care calitatea produsului este nesatisfacatoare din cauze imputabile Comerciantului, inclusiv in cazul produselor deteriorate ca urmare a transportului prin firma/firmele de curierat agreate de Comerciant, Comerciantul se obliga sa inlocuiasca produsul sau, dupa caz, sa returneze Cumparatorului valoarea integrala a produsului achizitionat.
In cazul in care Cumparatorul opteaza pentru o alta modalitate de livrare decat cea oferita de Comerciant, Comerciantul nu isi asuma si nu va suporta eventuale daune morale sau materiale.
In cazul tablourilor canvas personalizate, Comerciantul nu isi asuma responabilitatea pentru produsele realizate gresit sau un mod eronat, in urmatoarele situatii:
-
Cand fisierele transmise spre a fi printate au fost tehnoredactate gresit de utilizator/cumparator si printate ca atare;
-
Cand materialele au fost personalizate eronat, iar utilizatorul/cumparatorul a transmis Bunul de Tipar catre Comerciant exact in formatul in care acestea au fost realizate;
-
Cand informatiile plasate pe materialele personalizate au fost transmise eronat de utilizator/cumparator, prin intermediul formularului de comenzi online, e-mail, chat, contul de whatsapp sau messnger apartinand Comerciantului;
-
Cand calitatea imaginilor printate este nesatisfacatoare din cauza ca fisierele transmise de utilizator/cumparator nu respecta cerintele tehnice recomandate de Comerciant;
-
Cand acuratetea culorilor este nesatisfacatoare din cauza ca utilizatorul/cumparatorul a transmis fisierele intr-unul din modelele de culoare care nu respecta cerintele tehnice recomandate de Comerciant.
​
4 Pentru a solicita un retur ne puteti scrie la tipart.studio@gmail.com